ד"ר דרור הררי מונה לראש החוג לאמנות התיאטרון בפקולטה לאמנויות ע"ש יולנדה ודוד כץ

הוא יחליף בתפקידו את ד"ר שרון אהרונסון להבי

21 נובמבר 2021
ד"ר דרור הררי
ד"ר דרור הררי

ד"ר דרור הררי מונה לראש החוג לאמנות התיאטרון בפקולטה לאמנויות ע"ש יולנדה ודוד כץ. הוא יחליף בתפקידו את ד"ר שרון אהרונסון להבי. ד"ר הררי הוא מרצה בכיר בחוג. תחומי המחקר והפרסום שלו כוללים תיאטרון מודרני ופוסטמודרני, תיאוריה של פרפורמנס, פרפורמנס ארט ומיצג ישראלי.

 

בשנת 2014 יצא לאור בהוצאת רסלינג ספרו "מופע-העצמי: פרפורמנס ארט וייצוג העצמי". בימים אלה הוא שוקד על סיומו של ספר נוסף באנגלית, המסכם מחקר היסטוריוגרפי על אודות המפנה הפרפורמטיבי באמנות הישראלית, קרי, המעבר מאמנות שמייצרת אובייקטים לאמנות של תהליכים, פעולות ופרפורמנס בשנות ה-60 וה-70. יזם והקים יחד עם שותפים בינלאומיים קבוצת מחקר לחקר ההיסטוריה וההיסטוריוגרפיה של אמנות פעולה ופרפורמנס, בדגש על גיאוגרפיות פריפריאליות וגילויים חוץ-קנוניים.

 

ד"ר דרור הררי: "לעמוד בראש החוג בו התחלתי את דרכי האקדמית, זה אתגר וזכות גדולה. זהו החוג לתיאטרון הוותיק והגדול ביותר בארץ עם מסורת עתירה של הוראה ויצירה. לאורך השנים, רבים מבוגרי החוג נהפכו לחוקרים בעלי שם בינלאומי כמו גם ליוצרים התופסים מקום מרכזי בשדה התיאטרון בארץ ובעולם כמחזאים, במאים, שחקנים ומעצבים.

 

ניתן למצוא את בוגרינו בתיאטרון הרפרטוארי, העצמאי והקהילתי. לחוג לתיאטרון, ולמעשה לאוניברסיטה, יש תיאטרון מפיק – תיאטרון האוניברסיטה – שמעלה מדי שנה רפרטואר של הצגות חדשניות, פרי עבודתם של סטודנטים המונחים על ידי מוריהם, יוצרים ויוצרות מובילים בתחומם. גם כשתיאטרונים בארץ ובעולם נותרו סגורים עקב הנסיבות, תיאטרון האוניברסיטה המשיך לפרוץ דרך ולהעלות הצגות בפלטפורמות דיגיטליות. אני מזמין את כולם לבוא לתיאטרון האוניברסיטה וליהנות מיצירה מרתקת המתרחשת ממש כאן בקמפוס."

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>