פרופ' רחל גלי צינמון היא הדקאנית החדשה של הפקולטה למדעי הרוח

תחליף את פרופ' ליאו קורי

17 ספטמבר 2020
פרופ' רחל גלי צינמון
פרופ' רחל גלי צינמון

ראשת בית הספר לחינוך ע"ש חיים וג'ואן קונסטנטינר בשנתיים האחרונות, פרופ' רחל גלי צינמון, נבחרה לתפקיד דקאנית הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין. פרופ' צינמון תיכנס לתפקידה ב-1.10.2020 ותחליף את פרופ' ליאו קורי, שכיהן בתפקיד זה במשך חמש שנים.

 

תחומי המחקר של פרופ' צינמון עוסקים בהתפתחות קריירה במהלך החיים, הבניית זהות משפחתית וזהות תעסוקתית של קבוצות חברתיות מוחלשות, התערבויות לפיתוח קריירה וחינוך לקריירה.

 

בין הישגיו הבולטים של פרופ' קורי ניתן לציין את השינוי הארגוני במבנה הפקולטה והקמת ארבעה בתי ספר, ובנוסף על כך צירוף בית הספר לחינוך לפקולטה; ארגון מחדש של תוכניות הלימוד סביב מתווה כללי לכל החוגים, המאפשר גמישות לסטודנטים, ראייה יותר כוללת של מקצועות מדעי הרוח והכנה לקראת שוק העבודה; קליטת חברי סגל איכותיים בכל תחומי הפקולטה; ושיתופי פעולה הדוקים עם הפקולטות הנוספות באוניברסיטה, תוך הפיכת הפקולטה למרכזה של הקמפוס, לא רק במובן הגיאוגרפי, אלא גם, ובעיקר, במובן האקדמי.  

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
אוניברסיטת תל אביב
P.O. Box 39040, Tel Aviv 6997801