אוניברסיטת תל אביב בשיתוף פעולה ייחודי עם מעצבי אופנה מקומיים

מה עושים כשצריך להתחיל שנת לימודים, אבל לסטודנטים אסור להגיע לקמפוס?

20 אוקטובר 2020
צילום: ינאי יחיאל

שנת הלימודים תשפ"א התחילה ב-18 באוקטובר, ואוניברסיטת תל אביב מצאה את עצמה במצב חסר תקדים. בגלל מגבלות הקורונה, הסטודנטים אינם יכולים להגיע לקמפוס, וסטודנטים חדשים מתחילים את לימודיהם בלי שישבו מעולם באולם הרצאות, נפגשו עם חבריהם ללימודים בקפיטריה או שוחחו עם מרצה במסדרון.

 

כדי לחבר את הסטודנטים החדשים לאווירת הלימודים ולהתחיל את שנת הלימודים בצורה קצת אחרת, חברה האוניברסיטה לסטודיו לעיצוב ג'לאדה, שעיצב מיני קולקציה ייחודית של חולצות טי-שירט, בהשראת הסלוגן של האוניברסיטה – "בעקבות הלא נודע".  הרעיון מאחורי העיצובים – אם אינכם יכולים להגיע לאוניברסיטה, הפכו את העיר לאוניברסיטה שלכם. בכל עיצוב יש הומאז' לפינה אייקונית אחרת בעיר תל אביב.

 

כל אחד ואחת מהסטודנטים והסטודנטיות, שהתחילו את שנת הלימודים הראשונה שלהם בתואר הראשון, בחרו את החולצה האהובה עליהם. ההתלהבות הייתה גבוהה, והחולצות נחטפו. עכשיו הן בדרכן בדואר ישירות לבתיהם של הסטודנטים.

 

 

"אוניברסיטת תל אביב גאה להיות חלק בלתי נפרד מהעיר תל אביב, " אומר אלון וינפרס, מנהל השיווק של האוניברסיטה, "עיר שכמו האוניברסיטה כל הזמן מתחדשת, מחדשת, מחפשת את הדבר הבא וממציאה את מה שכולם ידברו עליו מחר. חיפשנו דרך לחבר את הסטודנטים החדשים, שמתחילים ללמוד אבל מעולם לא פגשו אותנו, לערכים האלו, לתת להם "טעימה" קטנה מתל אביב. שיתוף הפעולה עם ג'לאדה יצר משהו שהוא תל אביבי לגמרי אבל גם קוסמופוליטי – אנחנו שמחים לתמוך בתעשייה המקומית."

 

לדברי ירון מנדלוביץ, בעלי ג'לאדה: "'ג׳לאדה טורס' הוא סטודיו ובית להפקות בתחום האיור והעיצוב. אנחנו אוהבים לחשוב על עצמנו כסוכנות נסיעות פיקטיבית, שבה כל קולקציה, סדרה או פרויקט הן מסע בפני עצמו. אנו מייצרים שיתופי פעולה ומוצרים מיעדים שונים בארץ, בעולם ומחוצה לו. את הקולקציה הזאת עיצבנו בהשראת אוניברסיטת תל אביב, מתוך דגש על הערכים אותם היא מייצגת: התחדשות, חופש ותרבות. יחד עם המאייר/ארכיטקט קיריל צריקובר, בוגר המחלקה לארכיטקטורה בבצלאל, יצרנו סדרה בה משולבים טבע עירוני, חוף ים ותרבות. ניסינו לחבר את השפה הגרפית לאייקונים ייחודיים של תל אביב ואת הרוח העיר, כפי שהיא מצטיירת בעינינו: עיר של יוזמה, ידע, פלורליזם וחופש. שילוב בין חגיגה בלתי פוסקת לעבודה קשה."

 

צילום: ינאי יחיאל

 

צילום: ינאי יחיאל

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>