ד"ר הילה מאי

"השלמתי את כל תארי באוניברסיטת תל-אביב"

"השלמתי את כל תארי באוניברסיטת תל-אביב", אומרת הילה מאי בלט מהפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר. התואר הראשון שלה הוא בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ובמדעי החיים, והתארים השני והשלישי הם מהמחלקה לאנטומיה ולאנתרופולוגיה בבית הספר לרפואה ע"ש סאקלר. במסגרת עבודת הפוסט-דוקטורט היא שהתה במרכז לרפואה אבולוציונית באוניברסיטת ציריך שבשווייץ.

 

הילה זכתה בפרסי הצטיינות מטעם רקטור האוניברסיטה ודיקן הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל-אביב, ובמענקי מחקר מטעם קרן בריצ'ר-בנר והקרן לזכר דוד ופאולינה טרוצקי לדוקטורנטים מצטיינים. היא פרסמה עד כה 17 מאמרים מדעיים והציגה את מחקריה בשמונה כנסים.

 

"אני עוסקת בתחום האנתרופולוגיה הפיזית וחוקרת מאפיינים של אוכלוסיות קדומות באמצעות מגוון שיטות מתקדמות - גנטיות, מורפולוגיות, רפואיות וחישוביות", היא אומרת. במעבדה היא בוחנת עצמות אנושיות מתקופות קדומות, ומבצעת בהן (בין השאר) אנליזתDNA  וניתוח נתונים תלת-ממדי המסתמך על סריקות CT  וסריקות לייזר תלת-ממדיות. באמצעים אלה היא חותרת לשפוך אור על מגוון נושאים מרתקים, כגון הקשר בין צורתן וחוזקן של העצמות לבין רמות העומס שהופעלו עליהן, והפעילות הפיזית של האדם במהלך חייו, הגירת אוכלוסיות פרהיסטוריות מאזור המזרח התיכון לאירופה, ועוד.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>