הונחה אבן הפינה לבניין צ'ק פוינט, משכנם העתידי של ביה"ס למדעי המחשב ושל נוער שוחר מדע

הקמת הבניין החדש נחנכה בנוכחות גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, ורב אלוף (מיל') גבי אשכנזי, יו"ר קרן רש"י

31 אוגוסט 2016
הונחה אבן הפינה לבניין צ'ק פוינט, משכנם העתידי של ביה"ס למדעי המחשב ושל נוער שוחר מדע
מימין לשמאל: גיל שויד, פרופ' יוסף קלפטר, רא"ל במיל' גבי אשכנזי, והאדריכל איתן קימל (צילום: מיכל בן עמי)

בנוכחות גיל שויד, מנכ"ל ומייסד צ'ק פוינט ורב אלוף (מיל') גבי אשכנזי, יו"ר קרן ראשי, עו"ד חנינא ברנדס והאדריכל, איתן קימל מקימל אדריכלים, הונחה היום באוניברסיטת תל אביב אבן הפינה לבניין צ'ק פוינט, המיועד להיות משכנם של ביה"ס למדעי המחשב ושל נוער שוחר מדע. הבניין יוקם בתרומתה הנדיבה חברת צ'ק פוינט בשיתוף קרן רש"י.

 

נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, העניק לגיל שויד תעודת הוקרה על פעילותו למען קידום יוזמות בשיתוף האוניברסיטה. הוא אמר כי הבניין החדש, ששטחו 6040 מ"ר, נבנה בטכנולוגיה דיגיטלית פרמטרית חדשה ומהווה חלק מתנופת הבינוי בקמפוס. 

 

גיל שויד אמר כי "עבורנו בצ'ק פוינט, מדובר בהזדמנות להקים בית לאוניברסיטת תל אביב לנוער, המאפשרת למצטיינים מבני הנוער מכל הארץ למקסם את יכולתם ולהגיע ללימודים אקדמיים, למצוינות ולמנהיגות מדעית וחברתית. לכך מתחבר תחום נוסף שהוא בלב עיסוקנו – מדעי המחשב. בית הספר למדעי המחשב ראוי גם הוא לבית שיאפשר להגדיל את העשייה בתחום זה, העומד בלב ההצלחה והמצוינות של מדינת ישראל. הפיכתה של ישראל ל-Startup Nation ולמעצמת סייבר אינה אפשרית בלעדיו."

 

רב אלוף במילואים גבי אשכנזי אמר כי "השילוב של בית הספר למדעי המחשב והאוניברסיטה לנוער הוא יתרון משמעותי. בתור איש צבא, אני יכול להגיד שהיתרון האמיתי של צה"ל זה האנשים היצירתיים. הם הופכים אותנו לרלוונטיים."

 

במעמד הנחת אבן הפינה, המשתתפים חבשו קסדות, אחזו בכלי חפירה ונטלו חלק ביציקת בטון של אחד מעמודי הבניין.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>