בית הספר למנהל עסקים זכה לציון הגבוה ביותר בדירוג "אדיוניברסל"

בית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת תל-אביב זכה בציון המקסימלי, בדומה לאוניברסיטאות הרווארד וייל

24 נובמבר 2014
בית הספר למנהל עסקים זכה לציון הגבוה ביותר בדירוג "אדיוניברסל"

אוניברסיטת תל-אביב שוב בצמרת - ביה"ס למנהל עסקים בפקולטה לניהול ע"ש רקנאטי זכה לציון המירבי בדירוג "אדיוניברסל" (Eduniversal) לשנת 2014, המדרג את בתי הספר הטובים בעולם למנהל עסקים. ביה"ס זכה לציון של חמישה עלים - הציון המקסימלי - בדומה לזה של מוסדות מובילים בתחום כגון אוניברסיטאות הרווארד וייל. כמו כן, בית הספר ניצב במקום הראשון במזרח התיכון ובאירו-אסיה. הסקר בחן 1,000 בתי ספר למנהל עסקים ב-154 מדינות ברחבי העולם.

 

סקר חובק עולם

"אדיוניברסל" היא סוכנות המתמחה בדירוג מוסדות להשכלה גבוהה. סקריה השנתיים מתמקדים בשני תחומים: דירוג 1,000 בתי הספר למנהל עסקים הטובים בעולם, ודירוג 4,000 תכניות המאסטר וה-MBA המובילות בעולם ב-30 תחומים שונים. כמו כן, הסקר מחולק לתשעה אזורים גיאוגרפיים בעולם.

 

הדירוג מתבצע על ידי ועדת מדענים שמורכבת מ-11 חברים: 9 מכל האזורים הגיאוגרפיים (אפריקה, מרכז אסיה, מזרח אירופה, אירו-אסיה, המזרח התיכון, המזרח הרחוק, אמריקה הלטינית, צפון אמריקה, אוקיאניה ומערב אירופה) ו-2 חברים מחברת אדיוניברסל (המנכ"ל והמתאם הבינלאומי).

 

דירוג העלים משקף את המוניטין של המוסדות בסקר והוא מתבסס על שני פרמטרים עיקריים: מחקר של ועדת המדענים הבינלאומית לצד חוות הדעת של העמיתים - הדיקאנים או מנהלי בתי הספר ברשימה.

 

בדירוג זה, בשונה מסקרים אחרים, ניתן לראות דירוג איזורי של המוסדות הנסקרים. כמו כן, המוסדות מחולקים לליגות בהתאם לכמות העלים שצברו - כך מדורגים 100 בתי ספר בליגת 5 עלים, 200 בתי ספר בליגת 4 עלים, 400 בתי ספר בליגת 3 עלים, 200 בתי ספר בליגת 2 עלים ו-100 בתי ספר בליגת עלה בודד.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>