ככה מתחילים ללמוד באוניברסיטת תל אביב

למעלה מ-3,000 סטודנטיות וסטודנטים חדשים הגיעו ל"דייט ראשון" עם האוניברסיטה

20 אוקטובר 2022

רגע לפני ששנת הלימודים האקדמית תיפתח ביום ראשון, 23.10, הגיעו למעלה מ-3,000 סטודנטיות וסטודנטים שמתחילים השנה את לימודי התואר הראשון, לאירוע שהופק במיוחד עבורם. אירוע "דייט ראשון", המשותף לאוניברסיטה ולאגודת הסטודנטים והסטודנטיות, נועד לעזור להם להגיע מוכנים ומלאי ביטחון ליום הראשון ללימודים.

 

בין היתר, הם השתתפו בטקסי פתיחת שנה בפקולטות, הצטרפו לסיורים ברחבי הקמפוס, פגשו בוגרות ובוגרים מעוררי השראה, שמעו מסטודנטים ותיקים על כל מה שמיוחד באוניברסיטת תל אביב ועל תחומי המחקר המקוריים שלהם, נהנו מפעילויות ספורט במדשאות וסגרו את הקיץ עם מסיבת ריקודים. עכשיו הם כבר חלק מקהילת הקמפוס.

 

הילד החדש בשכונה גרסת 2023

"מי מאתנו לא היה פעם הבחור או הבחורה החדשים בכיתה? זו תחושה שתמיד מהולה בחששות ובהתרגשות. רצינו להעניק לאותם צעירים וצעירות שרק לפני רגע שינו סטטוס למעמד של סטודנטים קבלת פנים מיוחדת, דייט ראשון ומרגש עם האוניברסיטה, וגם אחד עם השני. הפקנו יום אוריינטציה, שמטרתו לוודא שהתגליות הראשונות שלהם בקמפוס יהיו משמעותיות יותר מ:'אה, סוף סוף מצאתי את אולם ההרצאות' ", מסבירה שרון אריאל, מנהלת השיווק של אוניברסיטת תל אביב.

 

"בשביל לעשות את זה בצורה הכי מעניינת עבורם, החלטנו ליצור אירוע שבו כל אחד ואחת מרכיבים לעצמם את הלו"ז ומחליטים באיזה מפגשים להשתתף", היא מוסיפה.

 

טקס פתיחת שנה בפקולטה למדעי החיים (צילום: חן גלילי)

 

אז מה היה באירוע "דייט ראשון"?

הסטודנטיות והסטודנטים החדשים קיבלו טעימה מהמיטב שיש לקמפוס להציע: החל בהרצאות השראה על תחומי מחקר מסקרנים ממחקר על הפואטיקה של ההיפ-הופ ועד אופנה אקולוגית, דרך הרצאות פרקטיות שקשורות לחיים הסטודנטיאליים, כמו למשל האם נכון להחליט מהראש או מהבטן? איך לא להילחץ מלחץ? למה חשוב לטפח נטוורקינג כבר בשנה א' וכלה בסיורים בספריות ובמוזיאונים שברחבי הקמפוס.

 

גם הסטודנטים הוותיקים והבוגרות והבוגרים של האוניברסיטה התגייסו למשימה בפאנלים מיוחדים, שבהם שיתפו את סיפוריהם ואת החוויות הסטודנטיאליות שלהם. כדי להעלות את מפלס האנרגיה, מרכז הספורט קיים אימוני קיקבוקסינג, יוגה וזומבה בדשא, ואת האירוע סיימו כולם בסטייל תל אביבי - מסיבה גדולה שנערכה במדשאה המרכזית בקמפוס.

 

אולמות ההרצאות התמלאו בסקרנים ובסקרניות (צילום: חן גלילי)

 

לא יצאו בידיים ריקות: סטודנטיות חדשות מדגמנות את קולקציית התיקים שחולקו כמתנה (צילום: חן גלילי)

 

רגע לפני שהדי ג'יי השתלט על הבמה, נשיא האוניברסיטה פרופ' אריאל פורת ורקטור האוניברסיטה פרופ' מארק שטייף, בירכו את החוגגות והחוגגים ואיחלו להם שנת לימודים מוצלחת.

 

נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת, מברך את הסטודנטיות והסטודנטים החדשים (צילום: חן גלילי)

 

ככה פותחים שנה! (צילום: חן גלילי)

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>