חדש באוניברסיטה: מרכז חדשנות

אוניברסיטת תל-אביב וחברת התוכנה הבינלאומית CA Technologies יקימו מרכז חדשנות

27 יוני 2012
חדש באוניברסיטה: מרכז חדשנות
ביל מק'קרקן, מנכ"ל CA Technologies, עם נשיא אוניברסיטת תל-אביב, פרופ' יוסף קלפטר
אוניברסיטת תל-אביב משתפת פעולה עם חברת CA Technologies ותקים מרכז חדשנות חדש, תוך התמקדות בנושאים כדוגמת ניהול המחשוב(IT managmement)  ואבטחה מקוונת(Cyber security) . זהו המרכז השלישי בעולם של חברת התוכנה הבינלאומית, והוא מצטרף למרכזים שלה בארצות-הברית ובהודו.
 
עבודה לצד מומחים
"המטרה של שיתוף הפעולה היא לספק לסגל ולסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב עבודה עם המומחים של CA Technologies במחקר ובפיתוח, ולהציע לסטודנטים שלנו ניסיון יקר ערך בעבודה במסגרת התמחויות ופרויקטים נוספים", לדברי נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר. "עבודה לצד המומחים של CA Technologies תעניק לסטודנטים שלנו יתרון תחרותי, הודות לניסיון בלתי אמצעי במתן מענה לבעיות אמת בתחומי העסקים והמחשוב, והשלמת הלימודים בכיתה בגישה לטכנולוגיות מובילות כלים וחניכה". עוד הוסיף ואמר פרופ' קלפטר כי "מדובר במאמץ מחקרי מתמשך, והרעיון הוא לפתור היום את בעיות המחר".
 
מנכ"ל CA Technologies , ביל מק'קרקן, אמר כי "הודות לשיתופי הפעולה עם האוניברסיטאות יכולים סטודנטים נמרצים חרוצים ובעלי מוטיבציה לצבור ניסיון משמעותי, שיכין אותן טוב יותר לתפקידים של ניהול וקידום החדשנות שבהם יעבדו בעתיד."
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>