חברת Kodak משלבת סטודנטים של הפקולטה לניהול בפיתוח העסקי של החברה הבינלאומית

חברת קודאק העולמית מחזיקה בישראל את אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים מחוץ לארה"ב וכעת מעמיקה את מעורבותה בישראל

18 אוגוסט 2015
בתמונה משמאל: פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל-אביב, עינב אהרוני-יונס, מנכ"לית קודאק ישראל ובוגרת הפקולטה לניהול, Eric Yves Mahe, נשיא חטיבת תוכנה ופתרונות חדשים בקודאק העולמית

ענקית הדפוס הדיגיטלי חברת קודאק מקיימת במהלך הקיץ שיתוף-פעולה אסטרטגי עם אוניברסיטת תל-אביב, במסגרתו מפתחים הסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים בפקולטה לניהול את מחקרי השוק, אשר ישמשו את קודאק העולמית בתכניות הפיתוח העסקי שלה בשנים הקרובות.

 

את התכנית מוביל מר Eric Yves Mahe, נשיא חטיבת תוכנה ופתרונות חדשים בקודאק העולמית, עינב אהרוני-יונס, מנכ"לית קודאק ישראל ובוגרת הפקולטה לניהול (חשבונאות, 2002), וד"ר איריס גינזבורג, ראש התכנית לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות בפקולטה לניהול.

 

ד"ר גינזבורג מציינת: "ההשתתפות בפרויקט שיווקי אסטרטגי מהותי של חברה בינלאומית מהווה הזדמנות מצוינת עבור הסטודנטים לממש את היכולות המצוינות שלהם בתחום האקדמי והאנליטי, תוך שהם עושים אינטגרציה של הכלים שקיבלו ושל התכנים אליהם הם נחשפו במהלך התואר. שיתוף הפעולה עם קודאק מוסיף לנו נדבך חשוב בבניית ההנהגה הטכנולוגית של המדינה."

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>