הישג מרשים לאוניברסיטת תל אביב בבחינת לשכת עורכי הדין

100% מנבחנות ונבחני אוניברסיטת תל אביב, שניגשו לראשונה לבחינת לשכת עורכי הדין, עברו אותה בהצלחה

19 יולי 2022
הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן
הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן

הישג מזהיר לבוגרות ולבוגרי הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן בבחינות האחרונות ללשכת עורכי הדין: לראשונה, 100% מהנבחנות והנבחנים מאוניברסיטת תל אביב, שניגשו בפעם הראשונה לבחינה, עברו אותה בהצלחה. כך חושפת לשכת עורכי הדין.

 

"שוב הוכיחו הבוגרים והבוגרות שלנו שהם הטובים ביותר"

מניתוח הנתונים המרשימים עולה כי גם כשכוללים את בוגרי הפקולטה שניגשו לבחינה יותר מפעם אחת, הגיעה הפקולטה למקום הראשון עם אחוזי מעבר יוצאי דופן של 94%, שמציבים אותה לפני כל האוניברסיטאות האחרות. "אני גאה בבוגרות ובבוגרי הפקולטה על ההישג חסר התקדים", אמר פרופ' ישי בלנק, דקאן הפקולטה. "במהלך לימודיהם רוכשים הסטודנטים שלנו השכלה משפטית מעמיקה ומגוונת שמכינה אותם לאתגרים המצפים להם כמשפטנים מובילים. ההצלחה של הבוגרים שלנו בבחינות הלשכה, וגם בהמשך הקריירה שלהם, נובעת ממודל ההוראה בפקולטה, ששם דגש על מצוינות ושילוב בין תיאוריה לפרקטיקה. הסטודנטים שלנו לומדים לנתח סוגיות משפטיות מורכבות ולצד זה רוכשים במהלך לימודיהם גם ידע מעשי באמצעות הקליניקות המשפטיות והמגוון הרחב של קורסים משלבי עשייה שהפקולטה מציעה. על כל אלה מנצחים חברי וחברות הסגל שלנו, שנמנים על חוקרי המשפט המובילים בעולם". 

 

בוגרות ובוגרי הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב ממוקמים כיום בפסגת עולם המשפט, הפוליטיקה, העסקים והתקשורת. אפשר למצוא אותם בבית המשפט העליון, בממשלה, בכנסת, במשרדי עורכי הדין המובילים, בתקשורת וכמובן גם בהייטק. אפילו נשיא המדינה הוא בוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב.

 

"אני מאמין שזו לא הפעם האחרונה שנראה אחוזי מעבר מושלמים בקרב בוגרי הפקולטה"

 

 

מסלולי לימוד חדשים, קבוצות לימוד קטנות קליניקות משפטיות ותוכניות חילופי סטודנטים

לדברי פרופ' בלנק, מעבר של 100% הוא אמנם חסר תקדים, "אבל הפקולטה תמיד התגאתה באחוזי מעבר פנומנליים. עם זאת, אנחנו לא נחים על זרי הדפנה. אנחנו כל הזמן לומדים ומשתפרים. לכן הוספנו השנה מסלולים שמשלבים משפטים ויזמות, משפטים ומדעי המחשב, ותכניות חווייתיות המשלבות תיאוריה ומעשה. אנו שמים דגש על לימוד בקבוצות קטנות כבר משנת הלימודים הראשונה, והקמנו בספריה חללי למידה קבוצתיים שמאפשרים לתלמידותינו לימוד בצוותא. חשוב לנו שסטודנטים שלומדים אצלנו יהיו משפטנים מעולים, אבל גם ייהנו מהדרך".     

 

כדי לשמור על התוצאות המרשימות, מסביר פרופ' בלנק כי הפקולטה מתכוונת להמשיך ולשמור על האיכות חסרת הפשרות שלה, ולהמשיך ולהציע לסטודנטים מגוון של פעילויות ייחודיות, דוגמת סדנאות מתקדמות בתחומים חדשניים, קליניקות משפטיות במגוון תחומים, תכניות חילופי סטודנטים עם המוסדות הטובים בעולם וחברות בכתבי העת המעולים שלנו, שהופכות את הסטודנטים לחוד החנית של עולם המשפט בישראל, ומוסיף כי "גם מערך ההשמה המשוכלל שלנו מלווה את תלמידותינו לכל אורך לימודיהם, ומסייע לתלמידים שלנו להגשים את החלומות שלהם ולפתח את אפיקי הקריירה שלהם בהתאם לשאיפות שלהם. אני מאמין שזו לא הפעם האחרונה שנראה אחוזי מעבר מושלמים בקרב בוגרי הפקולטה". 

 

ולסיום, ממליץ מהדקאן לסטודנטים ולסטודנטיות שעומדים לגשת לבחינה הבאה "להיות רגועים. אם למדתם אצלנו, אין סיבה שלא תעברו בהצלחה". 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>