פרופ' נירה ליברמן נבחרה כחברת האקדמיה הלאומית למדעים

פרופ' ליברמן היא חוקרת בעלת שם עולמי בתחום הפסיכולוגיה החברתית

16 יוני 2021
פרופ' נירה ליברמן

האקדמיה הלאומית למדעים הכריזה  כי פרופ' נירה ליברמן מביה"ס למדעי הפסיכולוגיה היא אחת מבין שבעת החברים והחברות החדשים בשורותיה. האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים היא הגוף הבכיר בקהילת המדע בישראל, אשר תפקידה לרכז בתוכה מטובי אישי המדע בישראל למען טיפוח וקידום המדע.

 

פרופ' ליברמן היא חוקרת בעלת שם עולמי בתחום הפסיכולוגיה החברתית. נושאי המחקר שלה כוללים קבלת החלטות, מוטיבציה ורגולציה עצמית. מבין הישגיה פיתוח תאוריית רמת ההבניה, אחת מתאוריות החשובות בחקר הפסיכולוגיה בימינו. היא זכתה בפרסים בין-לאומיים יוקרתיים רבים אשר ביניהם פרס מטעם ה-American Society of Experimental Social Psychology לשנת 2014 וכן פרס קדר לשנת 2017.

 

פרופ' ליברמן: "אתמול בערב רגיל לגמרי בביתי, בשלב שאחרי השניצלים ולפני המקלחת, התקשרה אלי פרופ' נילי כהן, נשיאת האקדמיה הלאומית למדעים, לבשר לי שנבחרתי להיות חברה באקדמיה. זה היה מפתיע ומרגש. שמחתי גם לקבל את ברכותיו החמות של נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת. אני נרגשת מהתמיכה של חברי האקדמיה במועמדותי, ומן התמיכה שקיבלתי עם היוודע המינוי מעמיתי בבית הספר."

 

פרופ' אריאל פורת, נשיא האוניברסיטה: "זהו כבוד גדול לאוניברסיטת תל אביב ולבית הספר למדעי הפסיכולוגיה על קבלתה של נירה לאקדמיה הלאומית למדעים. אך זהו כבוד לא פחות גדול לאקדמיה הלאומית למדעים על שהחליטה לצרף לשורותיה את אחת החוקרות הבולטות ביותר שיש לאוניברסיטת תל אביב להציע".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>