סם אלטמן, מייסד חברת OpenAI, יבקר באוניברסיטת תל אביב

במסגרת הביקור בקמפוס ישתתף אלטמן באירוע עם ד"ר נדב כהן מבית הספר למדעי המחשב

01 יוני 2023

אם עוד לא התנסיתם ב-ChatGPT, זה בדיוק הזמן לעשות את זה, רגע לפני שסם אלטמן, בכבודו ובעצמו, מגיע לבקר אותנו בקמפוס. אלטמן צפוי לבקר בישראל בשבוע הבא כחלק מסיור עולמי בנושא בינה מלאכותית, שבמהלכו ייפגש עם משתמשי AI, מפתחים ומקבלי החלטות. 

 

ביקורו המצופה של אלטמן באוניברסיטת תל אביב ב-5 ביוני יכלול מפגש משותף עם ד"ר נדב כהן מבית הספר למדעי המחשב, כולל מענה על שאלות של סטודנטים וסטודנטיות, חוקרים וחוקרות, נשות ואנשי הייטק ובכירים ובכירות בישראל. האירוע יתקיים בין השעות 14:00-13:00 באודיטוריום סמולרש (ההרשמה לאירוע כבר נסגרה). 

 

במסגרת הסיור העולמי, ביקר אלטמן בטורונטו, בוושינגטון, בריו דה ז'נרו, בלאגוס ובליסבון. בשבוע שעבר הוא קיים פגישות עם יזמים וקובעי מדיניות במדריד, ורשה, פריז, לונדון ומינכן. אחרי ביקורו בארץ ימשיך לדובאי, ניו דלהי, סינגפור, ג'קרטה, סיאול, טוקיו ומלבורן.

 

לפי מהדורת החדשות העסקיות של "גלובס", אלטמן יהיה אורח של מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט ישראל במהלך שהותו בישראל.

והיעד הבא שלו? אוניברסיטת תל אביב כמובן!

 

הכוח של ChatGPT

לפני הקמת OpenAI, אלטמן שימש כנשיא מאיץ הסטארט-אפים. OpenAI, שהוקמה במשותף על ידי אלטמן והמיליארדר הטכנולוגי אילון מאסק ב-2015, התגלתה כמעבדת מחקר ופיתוח ללא מטרות רווח, עם משימה מרכזית אחת לנגד עיניה: להבטיח את בטיחות הבינה המלאכותית ואת היתרונות הנרחבים שלה עבור האנושות.

 

OpenAI קיבלה השקעה משמעותית ממיקרוסופט בתחילת דרכה והציגה בשנה שעברה את ChatGPT, צ'אט בוט של בינה מלאכותית שמחקה כתיבה אנושית. מאז, OpenAI ומיקרוסופט חיזקו את השותפות ביניהן, כאשר OpenAI תורם יכולות בינה מלאכותית למוצרי מיקרוסופט כגון Teams ו-Bing. בנוסף, יש ציפיות להתאמת אפליקציית ChatGPT לשילוב בחבילת Office של מיקרוסופט.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>