תוכנית שוב"ל: פעם שלישית גלידה

"תוכנית שוב"ל - שווה בלימודים" סיימה בהצלחה את המחזור השלישי שלה

20 ינואר 2022

"תוכנית שוב"ל - שווה בלימודים" היא תוכנית הפועלת במסגרת הקמפוס ומשלבת סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב עם מקבלי שירות של עמותת אלווין ישראל לתוכנית אקדמית משותפת. מטרת התוכנית היא לקדם שוויון הזדמנויות ומסוגלות עצמית בחברה הישראלית ולפתוח עבור כולם את שערי האקדמיה. התוכנית הוקמה בשנה שעברה וכיום מובלת על ידי נועה אורי, ממקימות התוכנית וסטודנטית בשנה ג' לכלכלה וניהול, ירדן קלינברגר, סטודנטית בשנה ב' לימודי רפואה ונטע קורין, סטודנטית בשנה ב' לכלכלה ופילוסופיה.

 

לאורך התוכנית לומדת הקבוצה משפטים, פסיכולוגיה, מחשבים ומיומנויות יישומיות וחברתיות. "אני שמח על ההזדמנות לקחת חלק בתוכנית מיוחדת כמו שוב"ל, ורוצה להודות לכריסטינה המנטורית שליוותה אותי. הייתה לי חוויה מדהימה ואני מודה על ההזדמנות ללמוד באוניברסיטה", אומר מור חיים בוגר התוכנית.

 

"לפתוח עבור כולם את שערי האקדמיה זוהי שליחות אמיתית. אני גאה להוביל את תוכנית שוב"ל ומאחלת לנו להתרחב ולאפשר לכמה שיותר משתתפים לעבור חוויה אקדמית", מגלה נטע קורין, רכזת התוכנית.

 

"התוכנית מהווה הגשמה עבור המשתתפים ואנו רואים את ההשפעה שלה בשטח. שמחים לעבוד בשיתוף עם האוניברסיטה ועם סטודנטיות וסטודנטים צעירים שפועלים להוביל שינוי", מסכמת רותם זיק, מנהלת תכניות צעירים סניף השרון והמרכז בעמותת אלווין ישראל.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>