תחרות ה-AI ART הראשונה יצאה לדרך בספרייה למדעים מדויקים ולהנדסה

איך תיראה ספריית העתיד שלך? בואו ליצור את ספריית החלומות שלכם באמצעות מחוללי בינה מלאכותית ולזכות בפרסים

07 דצמבר 2022
בחלל או בטבע. ספריות העתיד שצוירו במחולל DALL E
בחלל או בטבע. ספריות העתיד שצוירו במחולל DALL E

מהי ספריית החלומות שלך? ספרייה שבין הקומות מחברות מגלשות? כזו שהספרים מונחים על מדפים מרחפים שמגיעים עד אלייך? ספרייה שיש בה נהר או מתקן שמתרגם אוטומטית ספרים מכל שפה לכל שפה? או כזו שמקרינה לך על מסך וירטואלי את העלילה של הספר שאת.ה קורא.ת בזמן אמת? אם עד עכשיו לא הצלחת לצייר את הרעיונות המדליקים שלך כי החוש לציור הוא לא הצד החזק - עכשיו זה אפשרי וקל מתמיד: הספרייה למדעים מדויקים ולהנדסה מזמינה את כלל הסטודנטיות והסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב להפעיל את הדימיון והיצירתיות, לצייר את ספריית העתיד הדמיונית שלהם בעזרת מחולל AI ואולי אפילו לזכות בפרס.

 

"התחרות שלנו עלתה מתוך מחשבות שלנו על בינה מלאכותית, תפקיד הספריות בעתיד, והרצון שלנו לשמוע את הקול של הסטודנטיות והסטודנטים בנושא", אומרת נועה פז, ספרנית מידע והדרכה בספרייה ויוזמת התחרות.

 

"היא נועדה כדי לעודד את הסטודנטים.ות ליצירתיות ולחשיבה: איך תראה ספריית העתיד? איך ייראו הספרים, המחשבים, הספרניות.ים? איפה היא תהיה? איך יגיעו אליה? באיזה סוג של עולם היא תהיה? מעניין אותנו לדעת על תהליך היצירה, כמה אבולוציות עבר הציור שלהם עד לתוצאה שרצו, מהו המשפט המלא שיצר את התמונה שלהם, איזה משפטים הם ניסו, ממה נהנו, מה אתגר אותם", היא מוסיפה.

 

התחרות פתוחה לכל הסטודנטים והסטודנטיות מכל הפקולטות, והיא תימשך עד ה-19.12

 

איך משתתפים?

 

התמונות שיעלו לגמר יוצגו באולם הקריאה הראשי בספרייה בין ה-21-28.12 וההצבעה תהיה פתוחה באופן מקוון לכל באי הספרייה באמצעות לינק שיפורסם בהמשך.

לכל הפרטים לכללי ההגשה ואופן בחירת התמונות המנצחות >

לשאלות ולהתייעצות sciweb@tauex.tau.ac.il

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>