אוניברסיטת תל-אביב העניקה את פרס קונסטנטינר בחינוך יהודי לתכנית שליחי הקיץ של הסוכנות היהודית

אוניברסיטת תל-אביב העניקה לתכנית שליחי הקיץ של הסוכנות היהודית את פרס קונסטנטינר בחינוך יהודי על טיפוח מנהיגות איכותית של צעירים ישראלים ועל הקשר הנרקם בינם ובין העולם היהודי הרחב

09 יוני 2013
מימין לשמאל: ארתורו קונסטנטינר ופרופ' אהרון שי, רקטור האוניברסיטה, מעניקים את הפרס לעופר איסרוב, מנהל יחידת השליחים ועמיתי ישראל של הסוכנות היהודית (צילום: קובי קנטור)

ציר מרכזי בחיזוק הזהות היהודית בגולה

אוניברסיטת תל-אביב העניקה היום (6.6.13) את פרס קונסטנטינר בחינוך יהודי, לתכנית שליחי הקיץ של הסוכנות היהודית במסגרת אירועי חבר הנאמנים הנערכים בקמפוס. הפרס הוענק לתכנית בזכות מקומה כציר מרכזי בחיזוק הזהות היהודית בגולה, לאורך כמעט חמישים שנה - והצלחתה בהכשרת שליחים ובשיגורם לקהילות בחו"ל במטרה להציע חינוך ציני איכותי. "התכנית קושרת בין הדור הבא של צעירים יהודים ובין העם בישראל, המסורת והמורשת: היא מטפחת מנהיגות איכותית של צעירים ישראלים ומקשרת בינם ובין העולם היהודי הרחב, ותורמת לחזון אותו הגה ד"ר קונסטנטינר, להידוק שיתוף הפעולה בין ישראל לתפוצות", לשון הנימוקים להענקת הפרס.

 

מהסוכנות היהודית נמסר כי "כ-1,100 ישראלים, ביניהם 200 חיילים מצטיינים, נבחרו לצאת לשליחות של הסוכנות היהודית במחנות הקיץ בצפון אמריקה כדי לחזק את הקשר ולהעמיק את הזהות היהודית עם יהודי התפוצות".

 

"פרס קונסטנטינר בחינוך יהודי", ע"ש ד"ר חיימה (Jaime) חיים קונסטנטינר מוענק מדי שנה לאיש או ארגון אשר הצטיינו בתרומתם למען קידום החינוך היהודי.  ד"ר קונסטנטינר היה אישיות פעילה וידועה בעולם היהודי בדרום אמריקה. בית הספר לחינוך באוניברסיטת תל-אביב קרוי על שמו ועל שם רעייתו המנוחה ג'ואן (Joan).

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>