"מכולת" של יובל שני הוא התסריט הזוכה בקרן סטיב טיש להפקת סרט ראשון באורך מלא

הסרט יקבל מענק הפקה על-סך 100 אלף דולר

02 יולי 2019
צילום: זיו ברקוביץ'

התסריט "מכולת" של יובל שני, בוגר ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיב, הוא הזוכה לשנת 2019 בקרן סטיב טיש להפקת סרט ראשון באורך מלא. התסריט מספר את סיפורם של שני נערים המחפשים מפלט מן המציאות הקשה של חייהם, ונכרכים אחד בגורלו של השני על רקע פעילותה של מכולת ירושלמית, המשמשת כתחנת ממכר סודית של תרופות מרשם.

 

יובל שני, במאי הסרט, הוא בוגר בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב. סרטו הקצר עטור השבחים "סגל" השתתף בתחרות הסינפונדסיון בקאן, זכה בפרס הסרט הטוב בפסטיבל סאן סבסטיאן, בפרס הסרט הטוב בפסטיבל ברצלונה והוקרן במעל 60 פסטיבלים ברחבי העולם.

 

מכולת" שהתקבל זה עתה לסטודיו דרום Produire au Sud - חממת התסריטים הבינלאומית של פסטיבל דרום 2019, זכה גם במענקי פיתוח של קרן יהושע רבינוביץ לאמנויות וקרן הקולנוע הישראלי .

 

זוהי השנה השלישית שבה זוכה תסריט לסרט ארוך במענק התמיכה של קרן סטיב טיש, שהוקמה על-ידי ביה"ס סטיב טיש לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב במטרה להפיק פיצ'רים ראשונים של בוגרי ביה"ס. בשנת 2018 היה זה תסריטו של משה רוזנטל "קריוקי", שקיבל את המענק ואף זכה באותה שנה בפרס ואוטר ברנדרכט - ליה ואן ליר בפיצ'פוינט של פסטיבל ירושלים.

 

ב-2017, זכה סרטו הראשון עטור הפרסים של יונה רוזנקיאר "הצלילה" (פרס הסרט הטוב, פרס סרט הביכורים, פרס השחקן ופרס הצלם בפסטיבל ירושלים, לוקרנו, טורונטו ועוד), שייצא למסכי הקולנוע ב-4 ביולי השנה בקולנוע לב.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>