אלופי המספרים: נבחרת ישראל זכתה בתחרות המתמטיקה העולמית לתלמידי תואר ראשון

ארבעה מחברי הנבחרת לומדים לתואר ראשון באוניברסיטת תל-אביב במסגרת תכנית בנו ארבל לצעירים מצטיינים במתמטיקה

07 אוגוסט 2014
אלופי המספרים: נבחרת ישראל במתמטיקה זכתה בתחרות International Mathematics Competition היוקרתית
חברי הנבחרת עם המדליות שבהן זכו

בית הספר למדעי המתמטיקה של אוניברסיטת תל-אביב גאה לברך את נבחרת ישראל לתחרות המתמטיקה העולמית לתלמידי תואר ראשון - International Mathematics Competition - שבה קטפה הנבחרת את המקום הראשון. בנבחרת חברים ארבעה סטודנטים לתואר ראשון באוניברסיטת תל-אביב, שלומדים במסגרת תכנית בנו ארבל לתלמידים צעירים מצטיינים במתמטיקה. חברי הנבחרת הלומדים באוניברסיטת תל-אביב הם אמוץ אופנהיים, עמרי סולן, תום קלוורי ויואב קראוז. לצדם התחרו שני תלמידי הטכניון ניצן טור וגיא רווה.

 

גברו על נבחרות מ-73 מדינות

בתחרות, שמתקיימת בבולגריה מאז שנת 1994, לקחו חלק 73 נבחרות מכל רחבי העולם. נבחרת ישראל צברה 355 נקודות והקדימה ב-38 נקודות את הנבחרת שדורגה במקום השני, מאוניברסיטת Eötvös Loránd בבודפשט.

 

ההישג של הנבחרת הוא הטוב ביותר שבו זכתה מאז החלה להשתתף בתחרות בשנת 2008. כמו כן, ההישגים האישיים של התלמידים אף הם מרשימים: יואב קראוז דורג במקום הראשון מבין 324 משתתפים, תום קלוורי דורג במקום השלישי, עמרי סולן חמישי, ניצן טור במקום השביעי אמוץ אופנהיים במקום ה-20 וגיא רווה דורג במקום ה-79. בית הספר מברך גם את מאמן הנבחרת, לב רדזיוילובסקי, שהוביל את הקבוצה להישג מרשים זה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>