רכז/ת תלמידים - הפקולטה למדעים מדויקים (JB-1150)

קוד משרה: 
2025/מכרז/JB-1150
התפקיד: 
רכז/ת תלמידים
תיאור התפקיד: 

טיפול בענייני תלמידים לתואר ראשון ולתואר שני, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות תלמידים וסגל הוראה, קבלת קהל, ייעוץ והכוונה למועמדים ולתלמידים.

טיפול בקבלת מועמדים לתואר ראשון ולתואר שני.

רישום לקורסים ודיווח ציונים.

מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות ועדת ההוראה.

טיפול בסגירת תיק תלמיד והפקת אישורים.

סיוע בארגון אירועים.

סיוע במערך הבחינות.

קיום קשר עם מגוון גורמים, בקמפוס ומחוצה לו.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד: 

תואר אקדמי- רצוי. תעודת בגרות מלאה- חובה.

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכת מינהל תלמידים – יתרון.

ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאוד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלו.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.

יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.

יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.

תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: לסגנית ראשת מינהל לענייני תלמידים והוראה.

היקף משרה: 
100%
מתח דרגות: 
8 -11 בדירוג המינהלי
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
ראשון, 04 מאי 2025
*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>